Essence my must haves palette - moja idealna paleta

март 29, 2017


Nedavno su se u Lilly drogerijama pojavili Essence noviteti od kojih su My must haves mono senke i paleta sa četri prazna pana za mono senke. Odmah čim sam videla da je ovo došlo kod nas, jednostavno sam morala da odem, vidim i iskombinujem svoj paletu. 


Suština kod ovih paleta jeste da seme kombinujete nijanse i tako pravite svoju idealnu paletu - što je zaista zanimljivo.

Postoje 20 nijansi mono senki:


Od kojih sam ja izabrala sledeće nijanse:
18 black as a berry - ljubičasto borodo nijansa satenskog finiša koja više vuče na mat.
07 mauvie-time! - mat nijansa, u pitanju je neka zagasito ljubičasta - odlična za pregib.
04 brownie'licious - tamno braon nijansa, mat finiša.


 02 all i need - boja šampanjca, satenskog finiša sa sitnim ne tako upadljivim šljokicama.

Ukoliko želite ne morate kupiti paletu, možete kupiti samo senke koje vam se dopadaju i koristiti ih kao pojedinačne mono senke. Pojedinačne senke su zatvorene palastičnim poklopcem, vrlo lako se otvaraju i zatvaraju.

Mada, po meni lično je zanimljivije kupiti paletu i nju popuniti senkama. Paleta je izrađena od plastike, lepo se otvara i zatvara. Inače, odličnog je kvaliteta za cenu od 200 dinara i veoma pristojno izgleda. U paleti se nalaze četri prazna mesta (može se reći četri prazna pana) u koja ubacujete mono senke. Jednostavno funkcioniše ovaj princip, senku ubacujete tako što je stavite na prazan pan, pritisnete i senka bukvalno upadne u prazan pan pri tome se čuje klik i znate da je senka lepo upala.

Ovako izgleda prazna paleta:


Pretpostavljam da se kvalitet senki razlikuje od senke do senke, međutim senke koje sam ja odabrala su veoma kvalietene, i zaista vrlo dobro pigmentovane. Na dodir su dosta mekane, krune se minimalno. Sve senke sadrže po 1,7 grama. Senke su veoma dugotrajne i to bez baze.

Sastav: SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TALC, DIISOSTEARYL MALATE, ZINC STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SILICA, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ZEOLITE, SOYBEAN GLYCERIDES, PYRUS COMMUNIS (PEAR) SEED EXTRACT, BRASSICA CAMPESTRIS (RAPESEED) STEROLS, TOCOPHEROL, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, ZEA MAYS (CORN) STARCH, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) UNSAPONIFIABLES, DIMETHICONE, HEXYLDECANOL, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


U hladu.

Na direktnom suncu.
Cena mono senki je 200 dinara, takođe cena palete je 200 dinara. Izbor nijansi je fenomenalan. Cena od 200 dinara definitivno opravdava kvalitet ovih senki, čak bih rekla da pojedine senke vrede dosta više. Ja sam najiskrenije prezadovoljna, imate moje preporuke. 

Da li vam se sviđa ova paleta? 

You Might Also Like

10 коментара

  1. auuuu nisam ocekivala da su toliko jeftine i senke a pogotovu paleta! Moracu do Lilija sto pre :D :D

    ОдговориИзбриши
  2. Iznenadjena sam pigmentaijom :) Divne nijanse, moje boje <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš su pigmentovane. :) <3 Meni se svidele još neke nijanse, zista je izbor lep. :)

      Избриши
  3. Svidja mi se koncept i boje koje si ti odabrala :) Prelepe su :)

    ОдговориИзбриши
  4. Da li broj 4 moze da se koristi i za konturisanje, zelela bih da iskombinujem paletu za razlicite namene ali nisam sigurna da je izvodljivo..?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala. Nisam ni neki stručnjak, videla sam da je Essence izbacio i novi bronzer kod nas. Ne radim neke konture, uglavnom malo bronzerom utoplim lice. Ako možeš negde van Srbije da pogledaš ili naručiš od nekog, pošto su kod nas samo dostupne senke dok u drugim zemljama imaš i rumenila, hajlajtere i bronzere poput ovih mono senki. :)

      Избриши
    2. Ja kupila i probala xD U principu za taj posao mi je mnooogo mala kolicina dovoljna, bukvalno samo dotaknem vrhom cetke, protrljam li bila bih kao klovn (takodje ne volim jake konture). Bas su pigmentisane :D
      Nemam nikog u inostranstvu, a bilo bi bas super da se i ovde pojavi sve jer onda bas moze da se sklopi jedna super paleta npr. za put ili kao prva pomoc u torbi...
      Hvala na odgovoru ;)

      Избриши
    3. Slažem se sa tobom, bas su pigmentovane. Krivo mi je što nikada svi proizvodi od Essence ne dolazi kod nas, baš je po meni to bez veze. Ništa, hvala tebi. :)

      Избриши

Srpska blogerska zajednica

Balkanska beauty zajednica