Essence i Catrice noviteti proleće/leto 2017.

април 04, 2017

Essence i Catrice su brendovi koji imaju pristupačne cene a odličan kvalitet proizvoda. U današnjem postu ću vam predstaviti Essence i Catrice proizvode koji su mi se najviše dopali iz nove kolekcije. Inače, Essence je dostupan i u Lilly i Dm drogerijama, dok je Catrice dostupan samo u Dm drogerijama. U nastavku pogledajte šta mi se najviše svidelo od novih proizvoda, i šta mi najviše privlači pažnju.

Essence

Catrice







Planiram probati neke od ovih proizvoda, pišite mi u komentarima da li ste ste nešto probale i kakva su vaša iskustva. Essence my must haves senke su fantastične, pisala sam o njima ovde ukoliko želite pogledajte. 

Šta vam se najviše dopada? Da li ste probale nešto od Essence i Catrice noviteta, kakvi su vaši utisci? 


You Might Also Like

14 коментара

  1. Nisam probala nista od noviteta. Generalno obozavam i essence i catrise i moracu da isprobam nesto :)

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam samo My must haves senke i odlične su, ove paletice su mi baš primamljive. Hvala na komentaru. :)

      Избриши
  2. Prelep post. <3
    Slažem se sa tobom da Essence i Catrice imaju stvarno predivne i dosta kvalitetne,a pristupačne proizvode.Što se noviteta tiče,nisam probala ni jedan,ali planiram.Takođe,prvi put sam na tvom blogu i mislim da je prelep.Učlanila sam se. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post :) obozavam Catrice i Essence kozmetiku i bas sam i ja planirala da iskuckam post o novitetima jer su promenili distributera i vratili su se kod nas :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam Essence, veoma bi mi bilo krivo da Essence više nema kod nas. Hvala puno draga Irena. :) <3

      Избриши
  4. Ima jako zanimljivih stvari od Essenca, moracu da kupim nesto :)

    ОдговориИзбриши
  5. Senke i kamuflaze mi se svidjaju ♥ I naravno maskara u rozem pakovanju , pakovanja su preslatka, obozavam ih :)
    Odlican post draga♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Essence Eye & Face palete su predivne, njih ću sigurno kupiti a i maskare deluju obećavajuće. :) Hvala puno draga Tina ♥

      Избриши
  6. Одговори
    1. Essence Eye & Face palete iskreno mi se najviše dopadaju. Hvala puno draga Marija :)

      Избриши
  7. woow odlican post! Sve lepo napisano! Inace nominovala sam te, svrati da vidis o cemu se radihttp://samo--kazem.blogspot.fr/2017/04/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  8. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Srpska blogerska zajednica

Balkanska beauty zajednica