FAVORITI MARTA

април 02, 2017



Volim postove o favoritima, zato ih vrlo rado pišem. Takođe volim da čitam kako o favoritima tako i o novitetima, kao i potrošene proizvode - moglo bih se reći obožavam, rado sve to propratim i na yt-u. 

Kako sam starija, sve brže mi prolazi vreme. Evo stiglo je i proleće, volim da uživam u prolećnom suncu tako mi prija, ne mogu vam opisati. 

Predstaviću vam kroz ovaj post o favoritima šta sam najviše koristila i obožavala tokom marta.

NEGA LICA


L’oreal micelarna voda - namenjena je suvoj i osetljivoj koži lica, ni jedna drogerijska micelarna voda u cenovnom rangu oko 500 dinara ne može da joj parira, isprobala sam dosta micelarnih ali ova mi najviše odgovarala do sada. Ukoliko tražite nešto što ne peče oči, ne zateže kožu, lepo skida šminku (maskaru skida bez problema, ništa ne ostaje od maskare na očima) - ova micelarna je za vas. Ja ne želim da je menjam, toliko dugo sam tražila nešto što ovako dobro skida šminku, savršena je. Pominjala sam je u Februarskim fvoritima, morala sam opet jer to definitivno zaslužuje. Možete pročitati detaljnu recenziju ovde

VZK Antirid krema - ono što proizvođač kaže, to i radi. Odlična hidratantna okoloočna krema, ukoliko vam treba samo hidratacija. O VZK Antirid kremi sam pisala detaljno ovde.

Velnea hidratantna dnevna krema za lice - o ovoj kremi sam pisala u postu gde sam pisala i o noćnoj kremi, ali sam ovu češće koristila zbog svoje ne tako masne teksture. Tekstura je više kremasto gelasta. Lepo hidrira, zadovoljna sam. Možete ovde pročitati više. 

ŠMINKA


Essence My Must Haves paleta - uradila sam detaljnu recenziju ove paletice ovde. Mnogo mi se nijanse dopadaju inače ovo je neka moja savršena paletica, mada Essence nudi sve ukupno 20 nijansi senki tako da mi se svidele još neke pa planiram napraviti još jednu paleticu. Prezadovoljna sam postojanošću kao i pigmentacijom.

Aura olovka za obrve - ovo je moja omiljena olovka za obrve, lako se sa njom popune obrve, u nijansi je 01, spominjala sam je u grupnoj renceziji Aurinih prozvoda ovde. Veoma mi se dopada, nije previše kremasta - nakon nekog vremena postane suvlja i vrlo je praktična za korišćenje.

Nyx gel za obrve - detaljnu recenziju možete pogledati ovde. Odličan gel za obrve vodootporan, pigmentovan i postojan. Obrve predobro izgledaju sa ovim gelom, možete postići i prirodan izgled sa njim kao i malo naglašeniji izgled obrva. Gel koji ja imam je u nijansi Brunette.

Nyx soft matte lip cream - meni je tekstura ovog ruža fantastična, kremasta je i ne isušuje toliko usne dok je završnica mat ( treba malo više vremena dok se osuši i postane potpuno mat). Nije težak i to mi se veoma dopada. Nyx ruž sa fotografije je u nijansi 19 Cannes

Aura hajlajter - nijansa je moonlight, fantastična biserna nijansa koja presijava na roze. Obožavam ovaj hajlajter, možete pročitati ovde malo više o njemu. 

Llums rumenilo - ovo rumenilo je mat, ciglaste boje. Predobro je pigmentovano, morate da pazite tokom nanošenja koko ne biste preterale. Odlično rumenilo, nijansa je 04 Under the Sun .

Koji su vaši martovski favoriti?

You Might Also Like

11 коментара

  1. Obožavam Moonlight hajlajter :) a nijanse iz palete su divne, i sama bih iste odabrala :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moonlight hajlajter koristim non-stop i nikako da ga potrošim, ali zaista je predivan. Meni su one prve privukle pažnju, nisam htela puno da razmišljam ali svidele su mi se još neke senkice. Hvala puno draga Milice na komentaru. :)

      Избриши
  2. Moja najomiljenija olovka za obrve je Aurina, mislim na ovu formu, ne one u stiku.. Uzela sam sada neku Catrice i onako, bolja je ova :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja samo Aurine olovke za obrve koristim, probala sam Essence olovku za obrve nekako mi je dosta kremasta ali je upotrebljiva svakako. Hvala na komentaru draga Tamara. :)

      Избриши
  3. Predivni favoriti! Ja sam najviše za Nyx ruž i Essence paletu senki, to mi je najviše privuklo pažnju, pošto šminku obožavam! Zapratila sam te, uzvrati ako želiš! Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep post :) Essence paleta je odlična, divne nijanse si izabrala, baš ni jednu ne bi promenila ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Tina, neko mi se na prvu dopale te senkice, mada su mi se svidele još neke. :D ♥

      Избриши
  5. Odlicno favoriti ! Meni se najvise dopada paletica :) I nyx gel za obrve i nyx ruz ! Odlican post ! #Samokazem

    ОдговориИзбриши
  6. Probala sam Aurinu olovku za obrve i odlična je.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar na njemu. ❤ ⬇
    Dreaming of - fashion and beauty

    ОдговориИзбриши

Srpska blogerska zajednica

Balkanska beauty zajednica